sâmbătă, 14 martie 2009

dupa "roblogfest"

....si dupa campania martisoru,ma gandii ca-i vremea sa ma ocup putin de blog,desi timpul mi-e putin.nu am veleitati scriitoricesti si in plus,sunt ciclotimica,am momente verbale debordante si lungi momente de taceri,am momente de blocaje,cand neuronul meu inoata greeu,cantr-o clisa noroioasa,am momente cand sunt imunda la tot si la toate,o stare de platfus general.asa ca n-am sa fiu consecventa in postari. azi sunt dezamagita,n-a iesit dono,...adica a iesit,dar pe locul 3.l-am votat.scrie bine,..sau,ma rog,pe gustul meu.e uman.uneori profund.injura si-i sta bine.chiar si cand isi baga pula,nu pare vulgar.nu si-o baga des,..doar cat trebuie.cat se cere:))are umor,...mult.razi bine pe "dono".descrieri plastice.m-a lamurit suzi ca aici,la concursul asta,se invart bani, nu se promoveaza valori.asa ca sunt dezamagita.tot mai des amagita. las dono,ca valoarea nu t-o ie nime!! asa ca,revenind la nos moutons,mai precis la mutonu meu,ca-i vorba despre blog,oi posta si eu "cate nimic din toate",(vorba unui amic de net) cand si cum oi putea.cum m-o trece.printre altele,ma gandeam sa va ajut sa va faceti singure una alta,mai o decoratiune,mai o fustulica,mai un sfat practic,mai un tzinghilinghi de atarnat la urechi,mai o icoana pe sticla(wooow!..prea mult pentru voi?..nu-i prea mult,e simplu)imi va fi greu sa pun poze,sunt un antitalent la tehnica,asa incat nu stiu nici sa-mi descarc pozele din telefon.da oi prinde eu pe careva sa ma ajute.acu ma duc la munca,am lucrare de licenta la istoria muzicii.nu-i a mea,(...e a urmasilor mei,daca intelegeti ce zic) da asa-i cand esti multilaterala,mai multilaterala decat ailanti,trag toti de tine, in 'zda ma-sii!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu